Just Like The Rain Fallings
Follow or Coffee House ?

S M I L E

Bonjour!


Ssup! You've stuck in my unprivate diary. Be nice.


Never measure your journey using someone else's ruler


Owner Post Them

Past is Past



Tagboard

⊰Footprints here!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
New Lifestyle
Something in my mind told me that...
.A-YO !
Hello Everybody(!)?


7 September 2016

Lokasi menaip isi blog ini ialah di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia. Ya. Saya terima tawaran untuk menyambung pelajaran saya ke peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam Pengurusan Teknologi tanpa kesal. Saya terima tawaran walaupun terkilan kerana tawaran tersebut merupakan pilihan keempat semasa membuat permohonan upu dulu tapi sebab sepanjang pendaftaran saya, semuanya berjalan dengan begitu lancar tanpa ada sebarang gangguan. Maka saya yakin akan jalan yang Tuhan permudahkan untuk saya.

Harini jam 11 pagi saya akan melangkah masuk ke kelas kelima saya minggu ini iaitu kelas Tamadun Islam dan Tamadun Asia. Subjek wajib. Kena hadir. Tetapi masalah sikit bila tak dapat daftar koko. Bukan masalah sangat sebab boleh ambil bila-bila tapi itulah gelabah kan sebab tak pernah buat semua ni. Jadual semua kena buat sendiri.

Tak cukup lagi, hari pertama aja sesat cari kelas. Nasib datang awal sejam sebelum kelas bermula, ada masa untuk pusing satu fakulti dengan classmate. Dulu ingatkan masa sesi orientasi, abang2 kakak2 fasi akan tunjuk atau ajar cara susun jadual dan lokasi2 yang berkemungkinan diadakan kelas. Tapi asyik bertepuk tangan aja. Haha, Tak apa la itu pun menyeronokkan. Tambah lagi dengan gimik yang memang superb tahap tertinggi! Terutamanya gimik sambutan Kemerdekaan. Rasa seronok sangat. Sesi Warisan Bangsa dan Budaya memang tak menghampakan. Pengacara pun seronok. Kemain lagi masuk dewan guna basikal. Terkejut orang duk belakang tengok tetiba masuk guna basikal. Dengan jalur gemilangnya lagi. Aduhai. Terima kasih lah sebab menceriakan hari kami seminggu tu dengan mengorbankan cuti.

Nanti sambung lagi. Nak bersiap ke kelas. 


Here's Your Perfect


Written by Ann
Re-tweaked by Ann.All rights reserved 2015 © Ann