Just Like The Rain Fallings
Follow or Coffee House ?

S M I L E

Bonjour!


Ssup! You've stuck in my unprivate diary. Be nice.


Never measure your journey using someone else's ruler


Owner Post Them

Past is Past



Tagboard

⊰Footprints here!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
Dunia Baru
Something in my mind told me that...
.A-YO !
Hello Everybody(!)?


12 tahun bersekolah sejak dari zaman tadika, sekali pun tak pernah masuk asrama. Siapa sangka, lepas ni aku kena pergi juga tinggal di asrama, di negeri orang pula tu. Hati ibu bapa mana yang rela melepaskan anak perempuan mereka hidup sendirian di negeri orang kan. Tambah-tambah lagi, anak perempuan mereka ni manja nak mati. Haha. Tapi keputusan ni aku yang buat, aku sendiri yang decide. Meskipun dapat UiTM yang kampusnya di Segamat, aku tetap pilih Kolej Matrikulasi Pahang. 

Apa salahnya kalau kali ni aku hidup berdikari kan? Biasakan diri hidup berdisiplin. Ya. Sebab aku pilih matrikulasi adalah kerana aku nak disiplinkan diri sendiri dengan lebih baik. Biarlah orang kata belajar di Kolej Matrikulasi, jadual waktu padat,ketat,melekat sekalipun, memang itu yang aku nak. Sampai bila hidup aku asyik nak senang lenang aja kan? Makin tinggi kita belajar maknanya makin sukarlah hidup. Bukan mudah nak jadi orang dewasa. Apa salahnya kalau aku mula dari sekarang kan? Biarpun berat rasa hati ni nak pergi hidup kat negeri orang. Dari kecil kot aku dibawa ke Johor walaupun negeri asal kelahiran di Sarawak.

Lepas ni, aku akan tinggal di Sarawak. Jadi, biarlah rasa hidup di negeri Pahang dulu kan? Peluang dah datang, takkan nak sia-sia kan. Ex-ex budak KM sibuk warn kami bakal student KM tentang MPPB. Nanti tak cukup tidurlah, tak sempat mandilah, tak cukup makanlah untuk seminggu tu katanya. Hmm..sedikit pun aku tak gentar. Haha. Okay aku bohong, aku seram sikitlah part tak cukup mandi seminggu tu. Aku ni dah lah hantu bilik mandi. Tak cukup mandi 2/3 kali mandi dalam sehari rasa macam nak gila. Haha. Nak sambung belajar ni, satu aja aku BENCI sangat nak buat. Kenalkan diri. Gila benci aku nak kenalkan diri ni. Lagi-lagi kalau kena berdiri depan kelas, kenalkan diri. Pergh! Rasa nak tembak diri-sendiri aja. 

Apa-apa pun, selamat maju jaya kawan-kawan seangkatan. Sediakan senjata anda dan berjuanglah! Macam nak berperang aja. Hmp! Goodluck! ... to myself.


Here's Your Perfect


Written by Ann
Re-tweaked by Ann.All rights reserved 2015 © Ann